Atenció al client en hostaleria
Atenció al client en hostaleria
Forma't i aprèn totes les tècniques necessàries al curs d'Atenció al client en hostaleria de Aulacat:
Aprendre a observar, escoltar i actuar.
Conèixer les percepcions pròpies i la seva influència en la percepció dels clients i en la creació d'actituds.
Aprendre una metodologia d'acció.
Aprendre a controlar les emocions i utilitzar-les correctament i a temps.
Incrementar la resistència a la frustració personal.
Aprendre a transformar problemes en oportunitats de millora.
Aplicar metodologia concreta per a aconseguir oferir atenció excel·lent als clients.
Superar situacions conflictives i de certa tensió
Actuar amb mentalitat de servei cap als clients.
Afermar la bona imatge de l'empresa.
Motivació i participació de l'empresa.
Ah, i recorda que gràcies a la metodologia online de Aulacat podràs compaginar la teva formació acadèmica amb la teva vida personal, perquè poder organitzar el temps d’estudi a la teva manera és essencial per als teus èxits. A més, els nostres professors experts et guiaran durant tot el curs fins que assoleixis els teus objectius.
Requisits per obtenir la titulació privada acreditativa de AULACAT:
1. Tenir 18 anys.
Tema 1 La comunicació.
Tema 2 La comunicació oral i no verbal.
Tema 3 Què significa atenció al client.
Tema 4 Tipus de serveis.
Tema 5 Fases del servei al client.
Tema 6 El producte.
Tema 7 El perfil del professional.
Tema 8 Errors més freqüents en l'atenció al client.
Tema 9 Tipus de clients.
Tema 10 Cara a cara amb el client.
Tema 11 El client difícil.
Tema 12 Queixes i reclamacions.
Tema 13 Tècniques d'autocontrol.
Una vegada finalitzat el curs amb una qualificació igual o superior a 5, l'alumne obtindrà un Certificat d'Aprofitament de Atenció al client en hostaleria, expedit per Aulacat.
Manipulador d'Aliments | Gestió d'Al·lergògens |