Atenció al client en hostaleria

Atenció al client en hostaleria

Curs Curs Duración del curso 40 hores
icono desplegable DESCRIPCIÓ DEL CURS
En el món de l'hostaleria, més concretament, en el relacionat amb els aspectes fonamentals de la qualitat de servei i atenció, és imprescindible saber com gestionar els diferents departaments, per a així poder-li brindar al client una experiència que pugui satisfer les seves necessitats.

Forma't i aprèn totes les tècniques necessàries al curs d'Atenció al client en hostaleria de Aulacat:

Aprendre a observar, escoltar i actuar.

Conèixer les percepcions pròpies i la seva influència en la percepció dels clients i en la creació d'actituds.

Aprendre una metodologia d'acció.

Aprendre a controlar les emocions i utilitzar-les correctament i a temps.

Incrementar la resistència a la frustració personal.

Aprendre a transformar problemes en oportunitats de millora.

Aplicar metodologia concreta per a aconseguir oferir atenció excel·lent als clients.

Superar situacions conflictives i de certa tensió

Actuar amb mentalitat de servei cap als clients.

Afermar la bona imatge de l'empresa.

Motivació i participació de l'empresa.



Ah, i recorda que gràcies a la metodologia online de Aulacat podràs compaginar la teva formació acadèmica amb la teva vida personal, perquè poder organitzar el temps d’estudi a la teva manera és essencial per als teus èxits. A més, els nostres professors experts et guiaran durant tot el curs fins que assoleixis els teus objectius.

icono desplegable DIRIGIT A boton desplegable
El Curs d'Atenció al client en hostaleria de Aulacat està dirigit a totes aquelles persones que desenvolupen la seva activitat professional en empreses de restauració, bars i cafeteries del sector públic o privat, o aquells que pretenguin adquirir coneixements relacionats amb el món de l'hostaleria i el turisme en l'atenció al client i la qualitat del servei.
icono desplegable REQUISITS boton desplegable

Requisits per obtenir la titulació privada acreditativa de AULACAT:
1. Tenir 18 anys.

* El centre AULACAT no es fa responsable del no compliment dels requisits a matricular-se o de la pèrdua dels requisits al llarg de la durada del curs
icono desplegable TEMARI boton desplegable

Tema 1 La comunicació.

Tema 2 La comunicació oral i no verbal.

Tema 3 Què significa atenció al client.

Tema 4 Tipus de serveis.

Tema 5 Fases del servei al client.

Tema 6 El producte.

Tema 7 El perfil del professional.

Tema 8 Errors més freqüents en l'atenció al client.

Tema 9 Tipus de clients.

Tema 10 Cara a cara amb el client.

Tema 11 El client difícil.

Tema 12 Queixes i reclamacions.

Tema 13 Tècniques d'autocontrol.

icono desplegable TITULACIÓ boton desplegable

Una vegada finalitzat el curs amb una qualificació igual o superior a 5, l'alumne obtindrà un Certificat d'Aprofitament de Atenció al client en hostaleria, expedit per Aulacat.

move icon Sol·licita informació

Responsable del fitxer: C.T. SL. Finalitat: enviament d'informació sobre cursos via email i telèfon. Legitimació: consentiment. Destinataris: no es comunicaran les dades a tercers. Drets: accedir, rectificar, cancel·lar o suprimir les dades, així com altres drets. Pot consultar informació addicional i detallada en nostra politica de privacitat.
CARACTERÍSTIQUES DEL NOSTRES CURSOS
bonificable Cursos 100% bonificables Si ets treballador o empresari
certificacion Certificació acreditativa Al final del curs
tutor Tutor personal Per resoldre els teus dubtes
Online Campus virtualAules i materials en un click
compra segura Compra segura Consulta les condicions